yyy ...
anyway ! :D
Mamy prima aprilis, ulubione święto dzieci i młodzieży.
Nabraliście już kogoś? Padł już ktoś waszą ofiarą?
U mnie ofiarą padła mama :P ale nie będę Wam pisać co jej wymyśliłam, bo aż wstyd.
Jak minął mi dzień?
A powiem Wam, że bardzo aktywnie. Gdy rano się ogarnęłam pojechałam z babcią do NFZ, aby złożyć wniosek o karty ubezpieczeniowe ( dla mnie, mamy, babci ). Są to jakieś specjalne karty, że jakby nam się coś stało za granicą - broń Panie Boże - to posiadamy ubezpieczenie. Jest nam to niezmiernie potrzebne, bo w maju jedziemy na tydzień do Londynu.
Po załatwionej sprawie udaliśmy się do Ikei, na szał zakupowy. Ja kupiłam doniczkę, świeczkę zapachową, 6 ramek na zdjęcia (4. białe i 2. czarne) - jeszcze muszę dokupić 2. czarne - podtrzymywacz na książki w kształcie litery "B" ( czarny ) i dwa pojemniki na ołówki. Z tego co pamiętam babcia kupiła sporo świeczek, dwa rodzaje kwiatków, ramki na zdjęcia, doniczki, lustro i jakieś tam duperele :P
Możemy spokojnie powiedzieć, że zakupy nam się udały.
Obecnie jestem w trakcie koncepcji na nowy wystrój pokoju dlatego latamy po sklepach jak szalone.
Plan na pokój jest, trzeba go wcielić w życie i zastanowić się czy biała komoda z białym biurkiem będą ładnym uzupełnieniem do szarego łóżka z białymi poduszkami, szarymi ścianami i dużą szafą z przesuwanymi drzwiami, a na drzwiach wzór Big Ben'u z czerwonym autobusem. Pamiętam, że kiedyś chodząc po Praktikerze napotkałam się na ową szafę. Nie wiem czy obecnie dalej prowadzą tę produkcję. Pamiętam, że wzorem mógł być wybrany przez nas obraz. Szafa ta była cudowna *.*
I oczywiście ! Najważniejszy punkt w Ikei ---> Bar Szwedzki ---> klopsiki szwedzkie :D
Mniam.
Dzień zaliczam do udanych :)
Zdjęcia, a raczej tekst idealnie pasuje do dzisiejszego dnia. Pewnego dnia moja mama zostawiła mnie w samochodzie i zostawiła delikatnie uchyloną szybę. Udała się do biedronki. Ja zawaliłam ją SMSami :)
| Tutaj, pod datą to już chodzi o inną sytuację, której nie musicie znać :P |
Powiem tak : nieraz jest fajnie się powygłupiać, ale trzeba uważać na to co się mówi/pisze. Oby to co ja pisałam nigdy nie miało miejsca.
![]() |
| Taaak Mi Minął Dzionek ♥ |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz